Рязане на глава 408

andi1
Потребител
Потребител
Мнения: 157
Регистриран на: Нед Май 27, 2012 8:38 pm
Местоположение: Кюстендил

Рязане на глава 408

#1

Мнение от andi1 »

С колко може да се свали главата на 408 и най вече къде са подводните камъни?
Като гледам разстоянието до резбата на свещите мисля че най много до 2мм да се вали. Но прътите дали ще трябва да се скъсяват или могат да останат така? Клапаните с ладови ако се сменят няма ли да е проблем, защото са по къси от москвичовите?
Аватар
vaches
Член на клуба!
Член на клуба!
Мнения: 978
Регистриран на: Чет Апр 06, 2006 2:37 pm

Re: Рязане на глава 408

#2

Мнение от vaches »

Здравей. Може да погледнеш в тази тема viewtopic.php?f=14&t=19839&start=60. Аз я срязах 3 мм, но имах известни проблеми с главата, иначе нищо друго не се скасява или преправя. Ефект имаше някакъв, последно като го карах се движеше доста добре моторчето.
Аватар
ianchev
Член на клуба
Член на клуба
Мнения: 207
Регистриран на: Вто Яну 29, 2013 7:45 pm
Кара:: Москвич 407

Re: Рязане на глава 408

#3

Мнение от ianchev »

Аз също се чудя със колко да сваля главата.
Мотора може би някога ще работи с турбина и някаде бях чел, че оптималната степен на сгъстяване трябва да е 8.5 : 1
И в тоя ред на мисли по книга степента е 7:1 обема на цилиндъра го изчисли 340 куб. См. От там намерих обема на горивната камера
340:7=48.6
Това го проверих с 50 кубикова спринцовка и излиза точно. И тъй като аз искам степен 8.5:1 се получава
340:8.5=40 куб. См. Налях ги тези 40 куб. И то няма как точно да се премери но фрезоването трябва да е около 1.5мм.
Прикачени файлове
IMG_20210429_074537.jpg
IMG_20210429_074257.jpg
IMG_20210429_074216.jpg
IMG_20210429_085226.jpg
Последно промяна от ianchev на Пет Апр 30, 2021 6:43 am, променено общо 2 пъти.
andi1
Потребител
Потребител
Мнения: 157
Регистриран на: Нед Май 27, 2012 8:38 pm
Местоположение: Кюстендил

Re: Рязане на глава 408

#4

Мнение от andi1 »

Да се фрезова 1,5мм, но от колко? Защото по книга за нова глава дават височина 95мм. Така че мисля от там трябва да се тръгне. А и повече от 8,5:1 не мисля че ще има проблем.
Аватар
ianchev
Член на клуба
Член на клуба
Мнения: 207
Регистриран на: Вто Яну 29, 2013 7:45 pm
Кара:: Москвич 407

Re: Рязане на глава 408

#5

Мнение от ianchev »

Да цялата е 95мм.
Аз ще я направя 93.5мм.
Публикувай отговор